obses Healer

Posted by Mademoiselle Sophie , Monday, January 25, 2016 10:21 AM


Ohmai
Sisi gila aku kembali memunculkan diri.
Dah lama tak segila sebegini.
Hahaha..

I never thought that I could feel the exact same feeling again.
Jujur aku bukan minat sangat korean drama.
And only few dramas that moved me into tears. *bajet*

The first drama I've truly tumpahkan air mata *pekerjaan bodoh, tapi buat juga :P* adalah winter sonata. Masa itu baru darjah-darjah aku ini. Banyak kali lah jugak aku ulang tayang cerita itu. Tak jemu rasanya. Makin besar, minat aku pun beralih arah. Dan selepas itu, tengok saja drama lain, tapi efeknya tak pernah to the extent yang aku akan tengok banyak kali.

But this time. Another one came along.
Healer. 
Storyline, background musics, casts, acting, directing, action scenes, semua superb.
Tapi dalam banyak-banyak reason kenapa aku tak boleh move on dari cerita ini adalah.. jeng jeng jeng..
Million-watt smile ji chang wook. Dan charming park min young.
Aku memang suka sangat karakter cerita yang macam ini.
Lonely, ala-ala love deprived, mysterious, besides good looking lah kan..
Cheerful girl, full of life, brave and cute.

Sepertimana aku tulis di atas, aku ini sedang gila. Dan kegilaan aku agak sukar dibendung apabila mencapai certain level. Hahaha. Maafkanlah ketidaktsiqahan aku ini.
My type of storyline.
My favourite actor. Feature menarik pada ji chang wook adalah senyuman dan mata. I'm melting thousands of times! *maafkan saya bakal peneman, saya lagi sedang gila. Harap faham kalau awak baca suatu hari nanti*

Tapi biasanya that 'excited' feeling  akan surut after a few days.
Harap kali ini surut cepat-cepat sedikit. Tak larat nak layan perasaan lama-lama.
Penat tau tak penat. Tapi nak buat macam mana, perasaan adalah apa yang kita rasa.
Susah untuk dikawal. Bukan boleh turn on/off ikut sesuka hati, sesedap rasa, bila-bila jua. 

Sudahlah. Aku nak pergi menyambung tengok Healer untuk kali yang keberapa entah. 
Kan aku dah cakap aku tengah gila sekarang. Haha..

Iye aku tahu, cerita ini dah lapuk dah, dah berzaman dah.
Aku selalu begitu, outdated! hahaha
Orang dah move on dengan cerita lain, kita baru tergila-gila. Hahaha.

0 Response to "obses Healer"