today's waffle day.

Posted by Mademoiselle Sophie , Wednesday, December 9, 2015 9:15 AM




Hasil tangkapan hari ini yang tak seberapa sangat.
Yey! Akhirnya, berjaya jugak makan waffle aunty loulou. Alhamdulillah wa syukurillah.
Sedap aje for me.
But mesti everytime pergi, makan topping yang sama saja.
Tak berapa nak gemar mencuba benda2 lain, nak buat macam mana. B)

Bila dah pergi makan banyak2 ini, harapnya boleh recover semangat yang hilang itu 
*acah2 sendu jap*
Lepas ini punya gap tak adalah jauh sangat.
Sabar deh. Kita habiskan sikit aje lagi! Hwaiting3.
And, thanks housemate ajak kita pergi makan.

Masa berbaki kat mesir pun tinggal sedikit.
Mesti akan tersangat rindu dengan bumi Mesir nanti.
Sekarang ini pun selalu sangat aku ter'baling belakang',
duk ingat kenangan waktu first year, second year. Every year lah senang cerita.
Kenangan naik train sekali dengan kambing2 pak arab, travel ke muhafazah,
gaduh dengan pakcik arab, borak dengan ammu basha and the geng,
kenangan kelas dengan Dr Tamer. *genang air mata*.

Oh ye pagi tadi, terkejut bangun tiba2 ada eye floaters!!
I totally freak out. Iyelah, tak pernah-pernah ada benda float in front of you. 
When you tried to catch it, you failed. Tak freak out ke?
Aku spend 30 minit jugak lah nak tangkap benda alah itu.
Bila google pulak, antara risk nya retinal detachment in severe cases. Lagilah aku freak out.
Nasib baik lepas cakap dengan housemate, dia cakap dia pun ada. 
Lega bukan aku seorang. Hahaha.

Normal rupanya ada. Untuk certain people lah. 
Kan ada pulak yang argue, aku tak ada pun. *Aku pok kepala kan.* Hahaha.
Lagipun kami dulu kan short-sighted. Hokey. Tarik nafas lega, ucap alhamdulillah.

Panjang pulak cerita hari ini. ^^
Nanti kita cerita lain pulak.
Haruslah kita pergi membaca buku kan, kata nak grad, buatlah betul2. Arasso!
Till I write more. Annyeong!







0 Response to "today's waffle day."